Našou snahou je, aby výsledkom činnosti pre klienta bola u neho istota, že je o neho dobre postarané. Chceme, aby sa zbavil starostí o nevyhnutnú agendu a uvoľnil sa mu priestor a čas pre iné potreby podnikania. Preto preferujeme dlhodobé vzťahy na základe obojstrannej spokojnosti.
- vedenie účtovníctva, spracovanie mzdovej agendy a administratívny servis – služby poskytujeme najmä klientom, ktorí súčasne využívajú služby daňového poradenstva v Agentúre 101%. Sú to služby realizované v našich kanceláriách:
- vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva
- spracovanie evidencie DPH
- spracovanie miezd
- personálna agenda
Služby vieme realizovať aj u klienta, v jeho priestoroch a na jeho počítačovom vybavení.
- spracovanie účtovníctva resp. rekonštrukcia
- kontrola účtovníctva a účtovné poradenstvo
- začiatočné zavedenie účtovnej agendy u klienta a počiatočná spolupráca s účtovníkom
- ekonomické poradenstvo a konzultácie v zmluvných vzťahoch
- administratíva súvisiaca s realizovanou agendou
Na poskytované služby nadväzujú možnosti ďalšej spolupráce nielen v oblasti daní, ale aj auditu.
Naše ceny sú vždy vzájomne dohodnuté podľa rozsahu a zložitosti, pričom sa snažíme o vzájomnú prospešnosť, vyrovnaný vzťah a dlhodobú spoluprácu.
!!! Mimoriadna ponuka pre rok 2013 !!!